Tu ce activitati ai in perioada asta?

Am intrat in cea de-a doua saptamana de cand lucrez de acasa. Este o experienta pe care mi-am dorit-o foarte mult, dar nu in acest context. Cam asa sta treaba cu „ai grija ce-ti doresti!”… data viitoare voi defini mult mai bine dorinta.

Sunt de putin timp acasa, spre deosebire de multi prieteni ai mei, dar am avut timp sa-mi incerc talentul in ale bucatariei. Aproape ca mi-a reusit cozonacul facut dupa reteta mamei, checul cu multa cacao, salata cu avocado si ton a fost un real succes… insa, pentru ca toate drumurile mele duceau la frigider, am decis ca e cazul sa ma apuc de organizarea hainelor si veselei… DONE!

Mai departe?

Incepand de astazi am revenit la obiceiurile sanatoase, dinainte de pandemie. Am redus drumurile catre frigider…

…. si m-am apucat de antrenament acasa. Se pare ca pot face asta si din confortul living-ului, chiar daca terorizez vecinii cu muzica. 😀

Cosmin (my P.T.), sa stii ca fac ce am invatat in cele 8 luni de antrenament. Ti-ai facut treaba bine!

App, daca vrei sa-ti iei echipament, sa stii ca eu de aici mi-am luat adidasii din foto. Acum au si oferte speciale.

Pana data viitoare, sa va fie bine si frumos!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.