Domnule Primar, mai facem si noi administratie?

Postarea anterioara a starnit cateva reactii urate la care ma asteptam, dar care nu ma impiedica sa-mi exprim parerea in continuare.

Situatia termiei incepand cu data de 1 Mai este departe de a fi rezolvata, chiar daca Primaru’ s-a grabit sa iasa cu o declaratie care, ulterior, a fost contestata de catre Veolia Energie.

In ultima declaratie sustinuta de primar am identificat o noua minciunica. La o scurta analiza a declaratiilor pe acest subiect  descoperim o serie intreaga de minciunele si as vrea sa le lamurim impreuna, punctual.

Ianuarie 2019 – Primarul organizeaza o dezbatere publica pe subiectul majorarii tarifului la gagicalorie si se „da cu curu’ de pamant” ca va face tot ce poate ca acest tarif sa nu creasca. SERIOOOOS?!?!?!

Stiati ca in aceasta iarna facturile la caldura au fost majorate cu 50 lei/gigacalorie pentru ca nu ati acordat subventie?

 STIATI!

 Daca sunteti atat de atent la buzunarul ploiesteanului, de ce NU ati acordat subventie la caldura si in sezonul de iarna 2018-2019?!?

Martie 2019 – Primarul organizeaza a doua dezbatere, avand ca subiect identificarea solutiei optime pentru rezolvarea situatiei agentului termic incepand cu luna mai.

Pe bune?!

Ne prezinta trei variante, ca si in „fituica” pe care ne-a trimis-o, omitand sa spuna ca doua din variante, de fapt, nu sunt valabile.

De ce?

Varianta licitatiei nu este valabila pentru timpul scurt care ne-a ramas, procedura fiind de lunga durata. Pasii care trebuie urmati,  de intocmire caiet de sarcini, obtinere aviz ANRE pe caietul de sarcini, aprobarea documentatiei de catre Consiliul Local, transmitere documentatie catre ANAP, publicare pe SEAP si desfasurarea procedurii de licitatie, au o durata de aproximativ 7 luni.

Varianta constituirii A.D.I Confort de asemenea nu este valabila si aici fiind nevoie de timp indeungat pentru indeplinirea procedurilor.

Iata ca, prelungirea contractului cu Veolia Energie este singura varianta de lucru cu o luna inainte de expirarea contractului, asta din „grija” domniei sale. Despre ce vorbim?

Management defectuos sau incompetenta?

In urma cu doua zile v-ati laudat cu obtinerea unui tarif corect pentru populatie, acelasi pe care l-ati hulit in urma cu 2 luni, doar pentru ca „dadea bine” la public. (ah?)

 

 

 

 

 

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.